L’atur a Osona s’ha estabilitzat en els darrers mesos. Tot i que amb uns percentatges molt minses, el nombre d’aturats a Osona ha tornat a baixar durant el juny, per tercer mes consecutiu. La situació se sol donar durant aquest període, fruit de les contractacions estiuenques, sobretot de caire temporal.
El mes de juny ha finalitzat a la comarca amb 12.254 aturats, 337 menys que al mes anterior (-2,6%). Si prenem com a punt de referència el mes juny de l’any passat, les xifres són un xic més preocupants: el nombre de persones aturades és superior, 490 més que l’any passat el mateix mes (11.764), amb un increment del 4,1%.
Pel que fa a Vic, el juny del 2010 s’ha tancat amb 3.879 aturats, 92 menys que el mes anterior (3.719). A Manlleu també s’ha donat la mateixa tendència (de 2.166 a 2108).
L’atur a Osona baixa per tercer mes consecutiu
Les contractacions d’estiu afavoreixen l'ocupació, tot i que amb xifres molt minses.
ARA A PORTADA
-
L'exposició «Bèsties» del MEV es transforma en un viatge immersiu que recorrerà diferents països Irene Giménez Vinyet
-
Organitzacions i entitats econòmiques, socials i del tercer sector reclamen un Palau de Justícia a Vic Redacció
-
La música clàssica pot ser jove: dos directors que reivindiquen i sacsegen la tradició Guillem Maneja Juvanteny
-
La fira alTERna't reunirà a Manlleu una trentena d'entitats de l'economia social i solidària Redacció
-
Publicat el 04 de juliol de 2011 a les 20:32
Et pot interessar
-
Societat Arriba una nova edició de la Cursa infantil i juvenil adaptada de Vic
-
Societat Un total de 156.000 persones han assistit a la 37a edició del Mercat de Música Viva de Vic
-
Societat Vic presenta la Xarxa de Cures
-
Societat Renfe oferirà un servei alternatiu per carretera a l'R3 durant les obres a l'estació de Vic
-
Societat Pla pilot a Vic per agilitzar el reconeixement de la dependència amb la creació d'una finestreta única
-
Societat Un 39% dels professionals acreditats al Mercat de Música Viva de Vic hi participen per primera vegada