Nou pas en el procés de desinversió i desmantellament del Grup Vemsa. La companyia de la família Bofill ha venut Covit, l’empresa de Torelló especialitzada en la producció de peces metàl•liques per a envasos de cosmètica i perfumeria, segons informa el diari Expansión.com.
El comprador ha estat PHI Industrial Acquisitions, l’antiga Arques Iberia, una firma especialitzada en la reestructuració d’empreses en crisi que a Catalunya també controla Capresa, fabricant de components d’automoció.
PHI ha adquirit els actius, les patents, les marques i el fons de comerç i la maquinaria de Covit. L’operació no inclou la propietat de la nau industrial, que mantindrà Vemsa. Si, però, implica el traspàs sencer de la plantilla de 230 treballadors.
Després de dos anys de forta caiguda en les demandes i la càrrega de treball, Covit ha recuperat part de l’activitat durant el primer semestre d’aquest any. L’empresa preveu facturar 15 milions d’euros l’any 2010.
- Més informació, des del diari Expansión.com
Vemsa ven Covit de Torelló a una firma especialitzada en fer ressorgir empreses
Covit ha patit amb virulència la crisi, però ha començat a recuperar l’activitat en aquest primer semestre.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2010 a
les 11:24
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
