L'Escudaria Osona i el Motor Club Sabadell han arribat a un acord de col·laboració per a l'organització del 25è Ral·li de la Llana que, enguany, es disputarà per carreteres d'Osona i el Ripollès –entre altres- els dies 18, 19 9 20 d'abril. La prova, organitzada pel club vallesà, fa un salt qualitatiu i, per primer cop, puntuarà per la Copa d'Espanya de Ral·lis d'Asfalt.
L'acord contempla que l'Escudaria Osona donarà suport en l'organització del ral·li amb recursos materials, tècnics i humans i, a més, es farà una sortida des de Vic i el Circuit d'Osona acollirà dos trams cronometrats.
L'objectiu de futur de les dues entitats és apuntalar, consolidar i mantenir la prova al territori, ja que el Campionat d'Espanya de ral·lis ha estat absent d'aquestes carreteres des de fa dècades. En aquesta línia, l'Escudaria Osona aposta per recuperar les proves d'alt nivell a la comarca, tal com explica el president de l'entitat Joan Panadès.
Els darrers anys, el club ha deixat d'organitzar dues proves com són el Ral·li Osona i el Ral·li Esprint Sant Julià i ha centrat els recursos econòmics a l'ampliació i remodelació del circuit, un dels projectes estratègics del club.
Les carreteres d'Osona tornaran a ser escenari del Campionat d'Espanya de Ral·lis
L'Escudaria Osona i el Motor Club Sabadell han arribat a un acord de col·laboració per a l'organització del 25è Ral·li de la Llana que es disputarà, entre altres, per terres osonenques i del Ripollès els dies 18, 19 9 20 d'abril
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 12:08
Et pot interessar
-
Societat
Roda de Ter cedirà un solar a la Generalitat per construir-hi 20 habitatges de protecció oficial
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 17, 18 i 19 d'abril
-
Societat
Manlleu inaugura la Primavera enCantada 2026
-
Societat
Detenen dos homes per diversos robatoris amb força a Osona
-
Societat
Les dones pageses seran les protagonistes de la Fira de la Llavor de Roda de Ter
-
Societat
Una seixantena d'empreses participaran en la fira d'ocupació d'Osona
