L'Escudaria Osona i el Motor Club Sabadell han arribat a un acord de col·laboració per a l'organització del 25è Ral·li de la Llana que, enguany, es disputarà per carreteres d'Osona i el Ripollès –entre altres- els dies 18, 19 9 20 d'abril. La prova, organitzada pel club vallesà, fa un salt qualitatiu i, per primer cop, puntuarà per la Copa d'Espanya de Ral·lis d'Asfalt.
L'acord contempla que l'Escudaria Osona donarà suport en l'organització del ral·li amb recursos materials, tècnics i humans i, a més, es farà una sortida des de Vic i el Circuit d'Osona acollirà dos trams cronometrats.
L'objectiu de futur de les dues entitats és apuntalar, consolidar i mantenir la prova al territori, ja que el Campionat d'Espanya de ral·lis ha estat absent d'aquestes carreteres des de fa dècades. En aquesta línia, l'Escudaria Osona aposta per recuperar les proves d'alt nivell a la comarca, tal com explica el president de l'entitat Joan Panadès.
Els darrers anys, el club ha deixat d'organitzar dues proves com són el Ral·li Osona i el Ral·li Esprint Sant Julià i ha centrat els recursos econòmics a l'ampliació i remodelació del circuit, un dels projectes estratègics del club.
Les carreteres d'Osona tornaran a ser escenari del Campionat d'Espanya de Ral·lis
Societat
L'Escudaria Osona i el Motor Club Sabadell han arribat a un acord de col·laboració per a l'organització del 25è Ral·li de la Llana que es disputarà, entre altres, per terres osonenques i del Ripollès els dies 18, 19 9 20 d'abril
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 12:08
Et pot interessar
-
Societat
Petit incendi al Pla del Verdaguer, a Oristà
-
Societat L'acord a Leche Pascual a Gurb preveu compensacions iguals a l'acomiadament improcedent
-
Societat
La variant nord-oest és l'opció més votada en la consulta sobre el trànsit de Roda de Ter
-
Societat
Tona «batega fort» amb la Festa Major 2026
-
Societat
Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic
-
Societat Vic ha renovat més de 1.100 contenidors
