Aquest divendres, 24 de febrer a 2/4 de 9 del vespre, tindrà lloc al Museu Industrial del Ter de Manlleu la projecció del documental "Fora de joc", promogut per la Plataforma Pro Seleccions Esportives Catalanes. Al film es parla, a través de la narració de fets i dels comentaris de diversos protagonistes, de les traves que les federacions esportives catalanes han trobat aquests darrers anys per poder competir oficialment.
A continuació, es farà una tertúlia-taula rodona entre les personalitats següents: Rafel Niubò i Baqué (exsecretari General de l’Esport), Ramon Basiana i Vers (president de la Federació Catalana de Patinatge), Sergi Blázquez i Quevedo (vicepresident de la Plataforma Pro Seleccions Esportives Catalanes) i Miquel Masoliver i Valdivieso (jugador d’hoquei).
Els ponents parlaran, entre d'altres temes, de què s'està fent per avançar amb l'oficialitat de les seleccions catalanes, de si hi ha una intenció real d'avançar cap a la seva oficialització o només hi ha interessos polítics o electorals, de fins a quin punt tenen llibertat els jugadors per decidir amb qui volen competir i de l'existència o no de la dificultat de trobar persones que es volguessin implicar i aparèixer en el documental.
L’acte està organitzat per Manlleu per la Independència.
Les seleccions catalanes, a debat a Manlleu
Projecció del film “Fora de joc” i tertúlia amb diverses personalitats.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2012 a
les 17:31
Et pot interessar
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
-
Societat
Representants del sector públic i privat analitzen les infraestructures d'Osona i el repte de la contaminació
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
