El Club Patí Manlleu ha organitzat, un any més, el Torneig Benjamí de hoquei, que enguany ja arriba a la seva 34a edició. La ciutat aplegarà des d'aquest dissabte, 27 de desembre, fins diumenge una dotzena d'equips, set dels quals seran de fora del municipi. Es calcula que la competició nadalenca tindrà més de 200 participants.
Els equips competidors vinguts de fora seran el Tona, el Vic, el Riuprimer, el GEiEG, el Congrés, el Sentmenat i el Reus. El dissabte al matí es disputaran els partits de lligueta, i a la tarda es jugaran les semifinals. Els conjunts guanyadors s'enfrontaran diumenge a la gran final.
Més de 200 participants al torneig de hoquei del Club Patí Manlleu
La 34a edició de la competició es farà aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de desembre de 2014 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
