Aquest diumenge, a les 12 del migdia a la plaça Major de Vic, es farà l’últim partit de la primera temporada de la lliga de bitlles entre barris de la ciutat de Vic.
Un cop acabat es farà una arrossada al Prat de la Riera, a on la regidora d’Esports, Montse Rovira, entregarà els trofeus als equips campions.
ARA A PORTADA
-
El Congrés BIT de Vic 2026 posa el focus en la bioeconomia agroalimentària i forestal Irene Giménez Vinyet
-
El Centre BETA ha captat més d'11,5 milions d'euros de projectes europeus de bioeconomia i medi ambient Redacció
-
Acaba detingut després d'alertar que un client havia quedat tancat al lavabo d'un bar del casc antic de Vic Redacció
-
Detenen un camioner a Osona per circular fent ziga-zagues i quintuplicar la taxa d'alcoholèmia Redacció
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
05 de juny de 2009 a
les 18:06
Et pot interessar
-
Societat
Incendi en una casa de Sant Quirze de Besora
-
Societat
Incendi en un restaurant del carrer Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Societat
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
-
Societat
Els mestres tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
