La Diputació de Barcelona ha actualitzat la cartografia topogràfica digital escala 1:1000 dels municipis de l'Esquirol, Gallifa, Mura, Castellcir i Fogars de la Selva. Aquesta eina facilita els treballs de diagnosi, planificació i gestió municipal, així com la presa de decisions estratègiques.
L'elaboració de totes aquestes cartografies ha tingut un cost de 106.483,2 euros i inclouen un total de 2.039 hectàrees de sòl urbà i urbanitzable, així com les no urbanitzables.
Els treballs cartogràfics estan realitzats a partir de la fotointerpretació d'imatges aèries i treball de camp. Està estructurada en sis fitxers que inclouen l'altimetria, planimetria, toponímia, vialer, model digital de superfícies i model digital del terreny.
La cartografia topogràfica urbana digital escala 1:1.000 v 2.2 és una eina essencial per al desenvolupament de les competències municipals bàsiques, s'utilitza com a base de les cartografies temàtiques com ara el planejament urbanístic, xarxes de serveis, la cartografia de cadastre i equipaments.
Actualitzada la cartografia topogràfica de l'Esquirol
Es tracta d'una eina essencial per al desenvolupament del municipi
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic ultimen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic Redacció
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril Irene Giménez Vinyet
Publicat el 10 d’agost de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Sant Jordi a Vic, molt més que llibres i roses
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència