Un grup d'alumnes i professors de l'Institut Antoni Pous de Manlleu van ser a Kalamatas (Grècia) la setmana passada en el marc de les activitats del projecte Erasmus+ "Highway to Health". El centre de Manlleu fa anys que forma part d'aquesta iniciativa. Cinc països han participat en el projecte d'enguany per tractar conjuntament temes relacionats amb la salut durant els últims tres cursos.
Tal com explica l'institut en una nota, a banda de la salut, es van treballar alguns aspectes sobre el benestar emocional a través d'algunes activitats. També es van dur a terme altres activitats relacionades amb el patrimoni europeu, com la visita a les runes de Messene.
Alumnes de l'Institut Antoni Pous en una trobada Erasmus+ a Grècia
El centre ha participat un any més en el projecte "Highway to Health"
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
