A partir del 12 de setembre, el tram del carrer Puigdassalit de Torelló, entre els carrers Sant Bartomeu i Anselm Clavé, deixarà de ser de doble sentit, per passar a ser de sentit únic. Així, es podrà circular en sentit d’Anselm Clavé a Sant Bartomeu. Aquesta setmana s’està treballant per enllestir la nova senyalització, de manera que després de la Diada el canvi circulatori ja es pugui fer efectiu.
Aquesta modificació es deu, d’una banda, a la filosofia que s’aplica a la circulació de Torelló que tots els carrers siguin d’un sol sentit (menys propensos a la sinistralitat). D’altra banda, també significa una millora en la seguretat, especialment en la cruïlla del carrer Puigdassalit amb el carrer Diputació, on hi ha molt poca visibilitat. Finalment, també s’incrementa el nombre d’estacionaments, ja que, en convertir-se en carrer de sentit únic, es podrà estacionar als dos costats.
Aquesta actuació coincideix amb l’ampliació de la zona blava en aquest tram del carrer Sant Bartomeu, reclamada pels comerciants de la zona. Al carrer Sant Bartomeu es pintarà una zona blava com la del centre de la població, així com una zona de càrrega i descàrrega, un estacionament per a motos i un altre per a persones amb mobilitat reduïda que ho acreditin amb la targeta corresponent.
Tant el canvi circulatori com els nous estacionaments de zona blava s’implementaran, si no hi ha cap impediment, a partir del 12 de setembre. Al llarg d’aquesta setmana, des de la regidoria de Seguretat Ciutadana i Mobilitat s’està informant els veïns d’aquestes modificacions.
Canvis de circulació al carrer Puigdassalit de Torelló
Societat
La mesura coincideix amb l’ampliació de la zona blava.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2011 a
les 19:26
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
Els tresors patrimonials imprescindibles del Lluçanès
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
