Aquest dilluns 8 de gener ha començat la segona fase de les obres de reforma i millora de la plaça Major de Tona amb una data de finalització prevista per a finals de març o principis d'abril. Les actuacions per desenvolupar la remodelació d'aquest espai es van iniciar el passat 2 de novembre d'acord amb el projecte aprovat.
Entre altres actuacions se substituirà l'enllumenat existent per reduir-ne el consum i millorar en termes d'eficiència energètica, es canviaran les reixes de recollida d'aigües i els col·lectors d'evacuació, s'instal·larà nou mobiliari urbà, es plantarà arbrat i se substituirà el paviment.
El cost de les obres és de 330.067,35 euros dels quals 80.000 provenen de les arques municipals i, la resta, a càrrec del Grup Bon Preu. Tanmateix, si el cost final de les actuacions és superior a l'estimat, l'escreix l'assumirà aquest últim i, si és menor, la reducció es repartirà proporcionalment en funció de l'aportació inicialment prevista per cada part, tal com detalla el consistori.
D'aquesta manera, l'execució d'aquest projecte i el lliurament d'aparcaments a la part inferior de l'edifici –també la destinació de dos habitatges de lloguer social a 15 anys- es compliran els acords signats amb el Grup Bon Preu per la implementació d'un supermercat a la plaça Major.
Comença la segona fase de les obres de reforma de la plaça Major de Tona
Societat
El cost de les actuacions és de poc més de 330.000 euros
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas Oriol Clavera
-
Cultura i Mitjans La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Diada de Catalunya 2026: actes i activitats a Osona i el Lluçanès per l'Onze de Setembre Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Vic impulsa un servei d'acompanyament a les famílies i de suport al desenvolupament dels infants de 0 a 3 anys Irene Giménez Vinyet
Publicat el
09 de gener de 2024 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Societat
Osona Cuina creix i suma nous membres
-
Societat
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de setembre
-
Societat
El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe
-
Societat
La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027
-
Societat
Més de 7.100 alumnes inicien un nou curs escolar a Vic
