El brot de Covid-19 a la residència municipal Sant Gabriel de Centelles ha augmentat lleugerament i ja afecta un total de 35 persones, segons informen l’Ajuntament de la localitat i el propi centre en un comunicat conjunt. Fa dues setmanes, hi havia 23 afectats.
Segons l’Ajuntament, aquest increment es deu al seguiment preventiu que s’està fent del brot. Així, amb els últims testos fets el passat dimecres, 9 de desembre, hi ha 35 positius, dels quals cinc són professionals, i la resta, residents. En aquesta xifra s’hi ha de sumar una víctima. A la residència hi ha plaça per 78 persones i hi treballen 50 persones.
Els 30 residents afectats estan evolucionant favorablement al centre excepte tres que s’han hagut d’ingressar per motius sanitaris.
“El centre s’ha adaptat a la nova conjuntura, s’ha reforçat amb més personal i ha mantingut una comunicació constant amb els familiars. S’estan seguint tots els protocols de prevenció i hi ha un treball constant i coordinat entre el Departament de Salut, el CAP de Centelles, la residència i l’Ajuntament”, diu la nota conjunta.
[plantillacoronavirus]
El brot de Covid a la residència Sant Gabriel de Centelles afecta 35 persones
Els positius augmenten lleugerament durant les últimes setmanes, segons les últimes dades facilitades per l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2020 a les 19:43
Actualitzat el 12 de desembre de 2020 a les 19:47
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Roda de Ter instal·larà més càmeres de videovigilància