Josep Paré, candidat del PSC, ha guanyat les eleccions a Centelles. Tot i això, ha obtingut 6 regidors (1 menys que el 2015) i la resta de formacions han obtingut: ERC (3), JxCat (1), Fem Centelles (1), Primàries (1) i CUP (1). El panorama electoral a Centelles ha estat molt fragmentat. Després de 24 anys a l'alcaldia, Miquel Arisa ha deixat la política municipal i ha passat el relleu a Paré.
A això se li ha sumat una escissió del PDECat. Després que Carme Sayós guanyés les primàries de Junts per Catalunya-Centelles; la fins ara regidora Dolors Calm va crear un nou partit sota les sigles de Fem Centelles.
[municipals2019]MUN08067[/municipals2019]
El PSC es manté Centelles tot i tancar l'etapa d'Arisa
Josep Paré obté 6 regidors, ERC, 3 i entra la resta de formacions amb un cadascun
ARA A PORTADA
-
Vic aprova una moció per reclamar la delegació de competències en matèria d'immigració a la Generalitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
El Festival EnCanta de Roda de Ter enceta una nova edició amb Jazzwoman o Remei de Ca la Fresca Redacció
-
Denuncien una empresa de desballestament de vehicles de Taradell per abocar residus al riu Gurri Redacció
Publicat el 27 de maig de 2019 a les 01:58
Actualitzat el 27 de maig de 2019 a les 02:08
Et pot interessar
-
Societat Més de 65 empreses i unes 500 ofertes laborals: Vic acull una nova edició de la fira de l'ocupació
-
Societat Tona col·loca una llamborda Stolpersteine en memòria de Marcelino Begueria
-
Societat Els consorcis de les universitats europees: una aposta en el camí per millorar la cohesió continental
-
Societat El Centre BETA de la UVic-UCC inaugura una seu a Roses per a la gestió i conservació de nius de tortuga careta