ERC i Junts per Catalunya governaran conjuntament a l'Ajuntament de Manlleu. Tal com ha pogut saber Osona.com, així ho han acordat aquest vespre les dues formacions. D'aquesta manera, els 5 regidors de JxCat s'incorporaran a l'equip dels 9 regidors d'Esquerra. En total seran 14 dels 21 regidors de l'Ajuntament. Els detalls de l'acord es faran públics aquest dissabte una hora abans de la constitució de la corporació.
Oferta inicial: alguns regidors de JxCat i la CUP
Inicialment Garrido havia proposat incorporar alguns dels regidors de JxCat i la CUP al govern. Tot i que els anticapitalistes estaven predisposats van vetar un govern conjunt amb els postconvergents per la impossibilitat de tirar endavant polítiques d'esquerres.
Àlex Garrido va revalidar l'alcaldia a Manlleu amb bons resultats. Va passar de 7 a 9 regidors. Junts per Catalunya Manlleu, amb Arnau Rovira, i el PSC, amb Marta Moreta, van mantenir els regidors: 5 i 3 respectivament. Per contra, la CUP va baixar de 4 a 3.
[municipals2019]MUN08112[/municipals2019]
ERC i JxCat governaran junts a Manlleu
Societat
L'equip de govern estarà format per 14 dels 21 regidors
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2019 a
les 21:45
Actualitzat el
15 de juny de 2019 a les
10:10
Et pot interessar
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
-
Societat
Tona aconsegueix més d'un milió d'euros per millores de sostenibilitat i confort a l'escola Era de Dalt
-
Societat
Pelat i Pelut oferiran un últim concert a Folgueroles
-
Societat
Els actes imprescindibles de la darrera setmana de la Festa Major de Vic
-
Societat
Febre pel Tour de França a Vic: les millors imatges
-
Societat
Vic vibra amb el Tour de França: «És un dia històric»
