Un home ha mort a Vic a conseqüència de les lesions rebudes durant una baralla que va tenir lloc la matinada de divendres a dissabte. La víctima ha traspassat en un centre hospitalari la nit d'aquest dissabte, gairebé 24 hores després de l'enfrontament, tot i que en un primer moment va rebutjar l'assistència del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Segons han informat els Mossos d'Esquadra, el cos està investigant aquesta mort.
La baralla va tenir lloc sobre la una de la matinada de dissabte al barri del Remei de la capital osonenca. En arribar-hi els Mossos, els agents van contactar amb una persona que els va explicar que havia estat agredida amb un objecte contundent, però no va voler ser atès pel SEM ni ser traslladat a cap hospital.
Cap a les onze de la nit del mateix dia, els Mossos van rebre un avís de la mateixa víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari on ha acabat morint a causa de les lesions.
Investiguen la mort d'un home a Vic 24 hores després de rebre un cop durant una baralla
Els fets van tenir lloc la matinada de divendres a dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de gener de 2023 a
les 18:14
Actualitzat el
02 de febrer de 2023 a les
18:13
Et pot interessar
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Osona Acció Social i Veolia renoven el conveni per combatre la pobresa energètica
-
Societat
Ampli suport al projecte presentat per Marta Otero, candidata a rectora de la UVic-UCC
-
Societat Sanitaris d’Osona reclamen accions per frenar la contaminació de l’aire
-
Societat La UVic-UCC oferirà dos nous màsters el curs vinent i reforça la formació continua
-
Societat El Festus de Torelló 2026 situarà el focus en el concepte de comunitat
