Un home ha mort a Vic a conseqüència de les lesions rebudes durant una baralla que va tenir lloc la matinada de divendres a dissabte. La víctima ha traspassat en un centre hospitalari la nit d'aquest dissabte, gairebé 24 hores després de l'enfrontament, tot i que en un primer moment va rebutjar l'assistència del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Segons han informat els Mossos d'Esquadra, el cos està investigant aquesta mort.
La baralla va tenir lloc sobre la una de la matinada de dissabte al barri del Remei de la capital osonenca. En arribar-hi els Mossos, els agents van contactar amb una persona que els va explicar que havia estat agredida amb un objecte contundent, però no va voler ser atès pel SEM ni ser traslladat a cap hospital.
Cap a les onze de la nit del mateix dia, els Mossos van rebre un avís de la mateixa víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari on ha acabat morint a causa de les lesions.
Investiguen la mort d'un home a Vic 24 hores després de rebre un cop durant una baralla
Els fets van tenir lloc la matinada de divendres a dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de gener de 2023 a
les 18:14
Actualitzat el
02 de febrer de 2023 a les
18:13
Et pot interessar
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat Segona denúncia contra el conserge d'una escola de Torelló per un presumpte cas d'abusos a un menor
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
