La Diputació de Barcelona ha presentat a l'Ajuntament del Brull el projecte d'investigació de la titularitat de 10 camins del municipi, que recull, ordena i processa les dades obtingudes. Per a cada un dels camins que s'inclouen en aquest estudi, es defineixen els trets fonamentals i les fonts documentals a partir de les quals es pot justificar la seva titularitat.
Per estructurar la gran quantitat de documentació localitzada, les fonts s'agrupen en dos grups: material documental i fotogràfic, i la cartografia històrica.
El projecte s'ha gestionat des de la gerència d'Infraestructures Viàries i Mobilitat de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona.
La Diputació posa ordre als camins del Brull
L’ens lliura a l’Ajuntament un projecte d’investigació de la titularitat de 10 vies
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
03 de maig de 2014 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
