La nit del 5 de gener, les Masies de Roda tindrà per primera vegada, uns reis de l'Orient organitzats pel municipi. La cavalcada serà fruit del treball conjunt de l'Ajuntament i de la Comissió de Festes de les Cases Noves, i amb el suport de la comissió de Reis de Roda de Ter.
Els Reis d’Orient faran entrega a l’Ajuntament als infants d'un obsequi de la carta dels reis (prèvia entrega del regal a les oficines municipals per part dels pares interessats).
Programa:
18.30 h.- Arribada dels Reis d'Orient a l'Ajuntament.
Rebuda per part de les autoritats municipals i entrega de regals als infants del municipi (previ encàrrec). Hi haurà una gran foguera, i coca i xocolata per tothom.
20.30h.- Arribada dels Reis d'Orient a la Plaça Montserrat (Cases Noves).
Els reis obsequiaran amb un petit detall als infants que es facin fotos amb ells. Hi haurà brasers per fer passar el fred, i coca i xocolata per tothom.
Les Masies de Roda organitza per primer cop la visita dels Reis
Ses majestats faran entrega a l’Ajuntament d'un obsequi als infants
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de gener de 2010 a
les 12:40
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'abril
-
Societat
Pilarín Bayés celebra el seu aniversari amb un gran 85 de xocolata: «M’agradaria viure una mica més»
-
Societat
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols»
-
Societat
El vas funerari del segle XVIII localitzat a l'església dels Dolors de Vic conté les restes de 33 persones
-
Societat
Alumnes de les escoles de Centelles fan una cadena humana per traslladar llibres a la nova biblioteca
-
Societat
Prop de 2.500 alumnes de 21 centres educatius han participat en el projecte Art i Escola de l'ACVIC
