Aquest dilluns al migdia, el regidor de Promoció Econòmica, Marc Fontserè, i la regidora de Ciutadania Activa, Cristina Sala, han explicat els resultats de la campanya. Els regidors s’han mostrat satisfets pel nivell de respostes assolit, així com també per la seriositat de les respostes.
En aquest sentit, els 100 desitjos recollits en l’edició especial del Pescallunes seran objecte d’anàlisi preferent ja que la voluntat municipal és, en la mesura que sigui possible o depengui de l’Ajuntament, s’hi pugui donar resposta. Per tant, després de la posada en marxa de la campanya, amb la publicació dels desitjos s’ha fet el retorn de la informació a la població; la tercera fase serà la concreció i l’execució d’aquests desitjos, en alguns dels quals ja s’hi ha començat a treballar i en d’altres està previst fer-ho en els propers mesos. La idea és fer el seguiment d’aquests desitjos i en el Pescallunes de finals d’any explica l’estat de coses.
D’altra banda, els regidors s’han mostrat partidaris que la campanya pugui tenir continuïtat en els anys venidors per tal de tenir un coneixement constant de les preocupacions de la ciutadania.