La Xarxa emetrà en directe, a través de les televisions locals que té repartides per arreu del país i en emissió per internet, els concerts d'Obeses, Els Amics de les Arts i Nyandú que tindran lloc aquest vespre a la plaça Major de Vic amb motiu del Mercat de Música Viva de Vic a partir de les 20.30 hores.
En el temps que hi hagi entre un concert i l'altre, La Xarxa també ha habilitat un plató al costat de l'escenari on entrevistaran els membres d'Els Amics de les Arts i de Nyandú. Més enllà dels grups, també hi passaran els integrants de la banda de rock Egon Soda, que presentarà nou treball al festival, i la banda de pop The Crab Apples. El punt de vista de l'organització l'aportaran Ernest Crusats, guitarra i veu del grup La Iaia i responsable de la producció artística del certamen, i Oriol Roca, assessor artístic del Mercat.
Per últim, els reporters del programa de les televisions locals Adolescents.cat, Roger Carandell i Ernest Codina, recolliran les impressions del públic des de la plaça.
Obeses, Els Amics de les Arts i Nyandú al MMVV, en directe per La Xarxa
Les televisions locals emetran en directe els concerts que els grups faran aquest vespre a la plaça Major de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2015 a
les 19:10
Actualitzat el
19 de setembre de 2015 a les
19:18
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'abril
-
Societat
Pilarín Bayés celebra el seu aniversari amb un gran 85 de xocolata: «M’agradaria viure una mica més»
-
Societat
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols»
-
Societat
El vas funerari del segle XVIII localitzat a l'església dels Dolors de Vic conté les restes de 33 persones
-
Societat
Alumnes de les escoles de Centelles fan una cadena humana per traslladar llibres a la nova biblioteca
-
Societat
Prop de 2.500 alumnes de 21 centres educatius han participat en el projecte Art i Escola de l'ACVIC
