Un atropellament a la línia R3 de Rodalies a Balenyà (Osona) aquest dissabte a la tarda ha provocat la interrupció del servei entre les estacions de Balenyà-Els Hostalets i Balenyà-Tona-Seva durant diverses hores.
Segons ha informat Adif, un tren ha envestit una persona que era a les vies en una zona no autoritzada de pas. Els Bombers de la Generalitat, que han rebut l'avís a les 18.14 hores, han activat quatre dotacions arran de l'accident i Protecció Civil ha posat en prealerta el pla per emergències en el transport de viatgers per ferrocarril (Ferrocat).
Adif ha posat en marxa un servei alternatiu per carretera entre les estacions de Parets del Vallès i Balenyà-Tona-Seva fins que entrada la nit s'ha restablert el pas de trens per aquesta línia.
Restablert el pas de trens de l'R3 després d'un atropellament
Societat
Un tren ha envestit una persona que era a la via en una zona no autoritzada, segons Adif
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2023 a
les 23:12
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
19:35
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
