Restablert el pas de trens de l'R3 després d'un atropellament

Un tren ha envestit una persona que era a la via en una zona no autoritzada, segons Adif

Publicat el 25 de novembre de 2023 a les 22:12
Un atropellament a la línia R3 de Rodalies a Balenyà (Osona) aquest dissabte a la tarda ha provocat la interrupció del servei entre les estacions de Balenyà-Els Hostalets i Balenyà-Tona-Seva durant diverses hores. 

Segons ha informat Adif, un tren ha envestit una persona que era a les vies en una zona no autoritzada de pas. Els Bombers de la Generalitat, que han rebut l'avís a les 18.14 hores, han activat quatre dotacions arran de l'accident i Protecció Civil ha posat en prealerta el pla per emergències en el transport de viatgers per ferrocarril (Ferrocat). 

Adif ha posat en marxa un servei alternatiu per carretera entre les estacions de Parets del Vallès i Balenyà-Tona-Seva fins que entrada la nit s'ha restablert el pas de trens per aquesta línia.