La regidoria de Cultura i Festes de Sant Pere de Torelló ha elaborat l’enquesta de valoració de la festa major, adreçada als veïns, on es pretén obtenir dades per tal de millorar l’edició de l’any que ve.
L’enquesta es pot respondre per Internet, a través del web de Sant Pere on hi ha l’enllaç o bé es pot fer amb paper en el moment que es passi el nou Full Informatiu, on hi haurà inclosa l’enquesta que es podrà dipositar a les urnes col·locades en els comerços locals.
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
22 d’octubre de 2012 a
les 18:01
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
