No hi ha hagut sorpreses a la sessió de constitució de l’Ajuntament de Roda de Ter. Tal com ja va avançar Osona.com, Jordi Serra (ERC) ha estat escollit alcalde, amb els únics vots de la seva formació (cinc regidors). Ha empatat amb IPR-PSC, amb cinc vots dels seus regidors. Tot i això, com que ERC havia estat el partit més votat, l’alcaldia ha estat per als republicans.
Qui tenia la clau de tot plegat era CiU, que finalment ha optat per restar al marge. Els dos regidors de CiU han votat el seu candidat, lliurant d’aquesta manera l’alcaldia a ERC. El regidor de PxC també s’ha votat a ell mateix.
Les negociacions es reprendran la setmana que ve. Està per veure si ERC opta per fer un govern en minoria o busca algun suport estable per a la resta de la legislatura.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 11 de juny de 2011 a les 13:59
Et pot interessar
-
Municipis Les notícies més llegides de la setmana
-
Municipis Olost farà una consulta per decidir si surt o es manté a la comarca del Lluçanès
-
Municipis L'Art Fest de Torelló omplirà de grafitis més de 150 metres de paret de l'Institut Cirvianum
-
Municipis Mor el conductor d'un cotxe en un xoc frontal a la C-25 a Sant Sadurní d’Osormort