Els ajuntaments de Torelló i Sant Vicenç de Torelló han editat una guia d’activitats d’estiu adreçades a infants i joves. A partir de la setmana vinent, la guia es podrà trobar en format paper així com, des d’ara, es pot consultar virtualment des dels webs municipals.
La guia proporciona informació, als infants i joves de 3 a 16 anys, de l’àmplia oferta d’activitats educatives, esportives, d’oci i de lleure, que ofereixen Torelló i Sant Vicenç, en període estival. En total, són més d’una trentena d’activitats de diversa naturalesa.
Les activitats abasten des del mes de juny fins a finals de juliol. La guia inclou campionats de futbol sala i pàdel, campus de futbol, bàsquet, triatló i multiesportiu, casal artístic, casal d’estiu de les escoles i de clubs esportius, cursets de sevillanes, cursos de natació, natació terapèutica, taller d’arts plàstiques i d’altres.
La guia aporta informació sobre el tipus d’activitat, dates, horaris, lloc on es farà i preus. A banda d’obtenir la guia a través dels webs municipals, la distribució es farà a través dels centres educatius, el pavelló municipal, les biblioteques i el Torelló Jove. En total, s’han editat 1.800 exemplars de la guia.
Una guia recull les activitats d'estiu a Torelló i Sant Vicenç
Societat
Més d’una trentena de propostes per a joves i infants.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de maig de 2013 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
-
Societat
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Societat
Sense servei a l'R3 per una incidència a l'infraestructura
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
