La Comissió d'Urbanisme de la Catalunya Central ja ha donat per complerta la condició d’eficàcia assenyalada a l’acord d’aprovació definitiva del Pla especial de millora urbana del Puigvell, de Roda de Ter.
El PEUM del Puigvell, que afecta a uns 52.000 m2, promogut per l’Entitat Col·laboradora Provisional Puigvell i tramès per l’Ajuntament, tanca així una llarga singladura des que es va encetar el procés el 2009. A partir d'aquest divendres s'obre el termini de tres mesos perquè els afectats per la presentació de la garantia del 12% del total cost d’implantació dels serveis i d’execució de l’obra d’urbanització. En cas contrari,la tramitació quedarà sense efecte.
Urbanisme dóna el vist-i-plau de la millora urbana del Puigvell
El procés es va iniciar al 2009
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026 Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge pel brot de pesta porcina Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 05 d’agost de 2011 a les 15:39
Et pot interessar
-
Municipis
Les notícies més llegides de la setmana
-
Municipis
Olost farà una consulta per decidir si surt o es manté a la comarca del Lluçanès
-
Municipis
L'Art Fest de Torelló omplirà de grafitis més de 150 metres de paret de l'Institut Cirvianum
-
Municipis
Mor el conductor d'un cotxe en un xoc frontal a la C-25 a Sant Sadurní d’Osormort
-
Municipis
Netegen les vies del tren de l'estació de Manlleu
-
Municipis
Cau una part del Castanyer de les Nou Branques de Viladrau
