La nova targeta social de transport urbà es podrà sol·licitar a partir de demà, 21 d'octubre, a les dues oficines d'atenció ciutadana, la de la plaça Major i la del Remei. L'Ajuntament de Vic ha aprovat un nou sistema d'atorgament d'aquesta targeta, que permet als usuaris gaudir de descomptes en les tarifes de transport.
Un dels canvis principals que s'ha introduït és l'ampliació dels col·lectius que la poden obtenir. Ara no només hi tenen accés els majors de 65 anys, sinó també les persones amb mobilitat reduïda i aquelles que es troben a l'atur. A més, també es tindrà en compte el nivell de renda a l'hora d'atorgar unes condicions o unes altres.
Els horaris de les oficines d'atenció a la ciutadania són: de dilluns a divendres de 9:00 hores a 14:00 hores i els dilluns i els dimecres de 16:00 hores a 18:00 hores. Les antigues targetes deixaran de funcionar el 31 de desembre del 2014.
Vic amplia els usuaris potencials de les targetes socials de transport urbà
A més dels majors de 65 anys, també les podran sol·licitar aquelles persones amb mobilitat reduïda i que es trobin a l'atur
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2014 a les 18:42
Actualitzat el 20 d’octubre de 2014 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat
Vic supera amb escreix els 50.000 habitants i l'alcalde qualifica la situació «d'emergència sociodemogràfica»
-
Societat
Manifestació a Vic per denunciar la precarietat del sector de la discapacitat
-
Societat
Desconvoquen la vaga d'escombraries a Osona i el Lluçanès
-
Societat La UVic-UCC vol oferir el grau de Veterinària a partir del setembre de 2028
-
Societat
Tot el que has de saber del Mercat Medieval de Vic
-
Societat
La Fira de l'Avet d'Espinelves espera superar els 120.000 visitants
