L’Ajuntament de Vic va celebrar aquest dimarts un ple municipal extraordinari amb només dos punts a l’ordre del dia que es van tramitar tramitat de manera ràpida. Es van adoptat els següents acords:
En primer lloc, es va donar compte del canvi d’hora de les sessions de Junta de Govern Local que passaran a celebrar-se a les 11:00 h.
I, en segon lloc, el ple va acordar autoritzar a Parctec Vic SL sol·licitar un crèdit de 636.168,60 euros a Catalunya Caixa per al finançament i execució del projecte de la “incubadora tecnològica i espais per a grups de recerca” a l’edifici de la Casa de la Convalescència. La proposta va rebre el suport de tots els grups polítics excepte el de la CUP, que es va abstenir.
L’empresa mixta Parctec Vic SL, participada per l’Ajuntament de Vic i la Universitat de Vic, executarà i finançarà la totalitat del cost del projecte de la “incubadora tecnològica”. Tots els grups polítics van coincidir en la importància d’aquesta iniciativa per a la ciutat de Vic. Per la seva banda, el regidor de Ciutat del Coneixement i PromocióEconòmica, Josep Arimany, va destacar que “ és un projecte engrescador que generarà molts llocs de treball i dinamitzarà l’economia de la ciutat”.
Vic autoritza un crèdit de 636.000 euros per finançar la incubadora tecnològica
Societat
El projecte s’ubicarà a la Casa de la Convalescència.
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 26, 27 i 28 de juny Irene Giménez Vinyet
-
Societat El CAP de Torelló incorpora un equip multidisciplinari per atendre pacients complexos al domicili Redacció
-
Societat Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan Redacció
Publicat el
08 de desembre de 2012 a
les 23:04
Et pot interessar
-
Societat
Quin temps farà dissabte per la Crida de la Festa Major de Vic 2026?
-
Societat Els Bombers van atendre 24 avisos a Osona i el Lluçanès durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
En marxa les obres per construir el segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà
-
Societat
Un nou robatori de coure altera la circulació de l'R3
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat Fuig de la policia a Vidreres i acaba detingut a Manlleu en xocar contra el cotxe dels Mossos i ferir dos agents
