Un cop acabades les festes, l'Ajuntament de Vic engega la campanya de recollida d'arbres de Nadal. Des d'aquest divendres, i fins al 21 de gener, s'han instal·lat 16 punts de recollida repartits per tota la ciutat. Enguany, s'afegeix un nou punt de recollida al barri de Sentfores-La Guixa. L'objectiu de la iniciativa és evitar que s'abandonin arbres al carrer al costat dels contenidors i, alhora, facilitar que puguin ser gestionats degudament com a material per a la jardineria.
L'any passat es van recollir 70 arbres, la majora dels quals eren avets i no tenien la possibilitat de ser plantats de nou amb garanties de supervivència. Per tant, es van portar a la planta de gestió de residus vegetals amb la finalitat de triturar-los i convertir-los en adob útil per a jardineria i agricultura.
[h3] Els punts de recollida [/h3]
Els arbres es poden deixar als punts de recollida sense cap tipus d'ornament ni decoració o bé es poden portar a la deixalleria municipal.
Plaça Lluís Companys
Plaça Divina Pastora
Plaça de Catalunya
Plaça de la Sardana-Ató Bisbe
Plaça Mastrot
Parc d'Occitània-Bisbe Font Andreu
Plaça Estació
Plaça Andreu Colomer
Rambla Hospital, església de Santa Creu
Rambla Tarradellas
Esteve Orriols- Vic 2
Parc Miquel Coll i Alentorn
C. Josep Pratdesaba/ horta vermella
C. Miquel dels Sants Salarich i torrents
C. Pla del Maset (Sentfores la Guixa) Davant centre cívic
C. Rambla del Carme amb rambla del Passeig
Vic inicia la campanya de recollida d'arbres de Nadal
L'Ajuntament instal·la 16 punts fins al 21 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2022 a les 16:55
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu desplega una campanya contra l'abandonament de residus al carrer
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 8, 9 i 10 d'agost
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Els Agents Rurals denuncien 11 persones per no complir la normativa de pesca a Sau
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes