L'Associació d'Advocats d'Osona per la Defensa dels Drets Humans, Juristes de les Terres de l'Ebre per les Llibertat i Querellants per la República han demanat aquest dimarts al matí al Govern que "actuï i requereixi" a l'executiu encapçalat per Pedro Sánchez que "investigui la possible connexió entre el CNI espanyol i els atemptats terroristes del 17-A".
Aquesta acció arriba després de les revelacions de l'excomissari José Manuel Villarejo en les quals va vincular el CNI amb els atemptats del 17-A del 2017 a Barcelona i a Cambrils. A la missiva adreçada al Govern les entitats recorden l'obligació de les administracions d'actuar en relació a aquestes declaracions.
Alhora, els peticionaris han fet una crida a la ciutadania perquè exerceixi el dret de petició que reconeix l'article 29 de la Constitució Espanyola i "actuï en igual sentit".
[noticia]67500[/noticia]
Advocats d'Osona i d'arreu de Catalunya demanen que s'investigui la relació del CNI amb el 17-A
Les diverses associacions han demanat al Govern que ho requereixi a l'executiu espanyol
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
18 de gener de 2022 a
les 18:32
Actualitzat el
18 de gener de 2022 a les
18:33
Et pot interessar
-
Política
Sílvia Orriols envia el seu número dos a donar batalla per Vic
-
Política
Els municipis del Lluçanès i el Govern avancen en la planificació del futur Consell Comarcal
-
Política
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Denuncien «bloqueig» i ús fraudulent de les cites prèvies per fer els tràmits d'estrangeria a Vic
-
Política
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
