Després del congrés de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) celebrat el mes passat al municipi osonenc de Seva, ara és el torn de la renovació dels diferents càrrecs territorials. D’aquesta manera, aquest cap de setmana se celebrarà l’assemblea comarcal d’Osona – El Lluçanès que ha d’escollir una nova presidència i un nou comitè executiu per els propers dos anys.
Albert Escarrabill, militant del col.lectiu de Roda de Ter, presentarà la seva candidatura davant l’assemblea comarcal i d’aquesta manera substituirà el pradenc Jordi Batriu que, en el passat congrés, fou escollit coordinador de les comarques centrals.
L’Assemblea comarcal de la JNC d’Osona – El Lluçanès tindrà lloc el proper dissabte, 29 de gener, a partir de les 5 de la tarda a la seu de CDC del carrer Bisbe Morgades de Vic. En el marc d’aquesta assemblea s’escolliran cinc places de consellers nacional de la JNC i es renovaran les persones que encapçalen els diferents col.lectius locals.
Albert Escarrabill serà elegit nou cap comarcal de la JNC
Els joves nacionalistes celebren dissabte el congrés a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2011 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Política
Marina Quintana serà la candidata d'Aliança Catalana a Roda de Ter a les eleccions municipals del 2027
-
Política
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols»
-
Política
Josep Anglada tornarà a ser l'alcaldable de Som Identitaris a Vic a les municipals del 2027
-
Política
Joan Ballana presenta candidatura per tornar a ser l'alcaldable d'ERC a Vic
-
Política
Un veí de Vic salpa cap a Gaza amb la Global Sumud Flotilla
-
Política
Vic gira cada vegada més cap a la dreta
