Després del congrés de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) celebrat el mes passat al municipi osonenc de Seva, ara és el torn de la renovació dels diferents càrrecs territorials. D’aquesta manera, aquest cap de setmana se celebrarà l’assemblea comarcal d’Osona – El Lluçanès que ha d’escollir una nova presidència i un nou comitè executiu per els propers dos anys.
Albert Escarrabill, militant del col.lectiu de Roda de Ter, presentarà la seva candidatura davant l’assemblea comarcal i d’aquesta manera substituirà el pradenc Jordi Batriu que, en el passat congrés, fou escollit coordinador de les comarques centrals.
L’Assemblea comarcal de la JNC d’Osona – El Lluçanès tindrà lloc el proper dissabte, 29 de gener, a partir de les 5 de la tarda a la seu de CDC del carrer Bisbe Morgades de Vic. En el marc d’aquesta assemblea s’escolliran cinc places de consellers nacional de la JNC i es renovaran les persones que encapçalen els diferents col.lectius locals.
Albert Escarrabill serà elegit nou cap comarcal de la JNC
Els joves nacionalistes celebren dissabte el congrés a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2011 a les 18:35
Et pot interessar
-
Política
El ple de Vic rebutja retirar les sancions a participants del 28J organitzat pel Comitè Orgull Osona
-
Política
Vic congela l'IBI i la taxa d'escombraries per al pròxim any
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Detenen un regidor de Sant Hipòlit de Voltregà acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
-
Política
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Política
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
