Andalusia i les eleccions, en un viatge periodístic arran de carrer
Un equip de Nació Digital, amb Quico Sallés i Adrià Costa, ha recorregut centenars de quilòmetres per les províncies andaluses en les vigílies dels comicis
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2015 a les 19:58
Actualitzat el 23 de març de 2015 a les 11:43
Uns vint-i-cinc reportatges elaborats a peu de carrer constitueixen la mirada de dos periodistes de Nació Digital sobre les eleccions autonòmiques andaluses que se celebren avui diumenge.
En un recorregut que els ha portat per la majoria de les províncies de la comunitat, Quico Sallés i l'osonenc Adrià Costa han copsat la vida diària i els sentiments de gent que no viu la política en primera persona, però que sempre té ganes d'opinar i de fer-se sentir.
Viatjant per carrers i places han contactat amb tothom qui han trobat, des de monges fins jubilats, des de treballadors en atur fins a adolescents que no saben qui era Chanquete. Un retrat tan parcial com viu i intens, fruit de la curiositat innata de Sallés per tot el que l'envolta i de la visió aguda i poderosa de la càmera de Costa.
- Veure reportatges del tema "Des d'Andalusia".
Et pot interessar
-
Política
Vic congela l'IBI i la taxa d'escombraries per al pròxim any
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Detenen un regidor de Sant Hipòlit de Voltregà acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
-
Política
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Política
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Política
Manlleu aprova la modificació de les ordenances fiscals pel 2026

