El ple del Consell Comarcal d'Osona, celebrat aquest dimecres, ha aprovat el nomenament d'Anna Manrique Aumatell com a nova gerent de l'ens, que assumeix el càrrec amb el compromís de continuar impulsant projectes estratègics per al desenvolupament del territori.
Amb una trajectòria destacada a l'administració pública i en la gestió econòmica local, Manrique ha exercit fins ara com a cap de control intern del Consell Comarcal i, en diverses etapes, com a gerent en funcions. Anteriorment, ha ocupat càrrecs a l'Ajuntament de Torelló i al Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura.
Durant la sessió plenària també prenia possessió del càrrec de conseller comarcal Josep Pou, del grup Candidatura de Progrés, en substitució d'Antoni Poyato. Tanmateix, el conseller de la CUP Arnau Bosch ha participat en el seu darrer ple per incompatibilitat laboral.
Entre altres, durant la sessió plenària de l'ens també s'ha aprovat el projecte per a la millora de la captació d'aigua a l'ETAP Osona Sud i s'ha donat llum verda a les noves tarifes de subministrament d'aigua potable per als abastiments en alta d'Osona Sud, Osona Lluçanès i Osona Nord-Voltreganès amb l'objectiu d'assegurar l'equilibri econòmic del servei i garantir-ne la viabilitat. També s'aprovava el pla anual de contractació per a l'exercici 2025.