Assumpta Vall•llovera renuncia a encapçalar la llista d'ERC a Centelles

Publicat el 12 de març de 2007 a les 09:54
 
NOTA DE PREMSA

Assumpta Vall-llovera RENUNCIA A ENCAPÇALAR LA LISTA D'ERC DE CENTELLES  I A FORMAR PART DE LA LLISTA A LES PROPERES MUNICIPALS.
 
Quan fa quatre anys ERC em va demanar que encapçalés la seva llista, vaig demanar si hi hauria consignes, ja que jo només volia treballar pel poble i em varen assegurar que podia fer el que cregués convenient i que no s'hi ficarien. Així ha estat i s'ha fet possible gràcies a un equip de persones fabulós que només hem treballat i molt en benefici del poble.
 
En aquest moment el partit d'ERC ha donat un tomb i posen unes condicions que ataquen la meva dignitat personal i si vull ser honesta amb mi mateixa, amb el meu poble i amb el meu país, no les puc acceptar.
 
He parlat amb el grup de Centelles i la majoria recolzen la meva decisió de renunciar d'encapçalar la llista d'ERC de Centelles ni de formar part de la candidatura, i  renuncio perquè no vull ser còmplice de martingales partidistes que només perjudiquen al meu poble i a la seva gent. A mi només m'interessa el bé del poble i del país.
 
No tinc res a amagar, però si que tinc molt per explicar, que estic disposada a fer-ho quan arribi el seu moment.
 
Vull que quan amb mori puguin dir-me: "BON VIATGE PELS GUERRERS QUE AL SEU POBLE SÓN FIDELS". Si continuava amb el que ara és ERC no m'ho podrien dir.
 
Assumpta Vall-llovera i Roca