CARTA DE CIU OSONA A LA PLATAFORMA DE LA VEGUERIA DE L'ALT TER
Senyors,
El debat sobre l'organització territorial de Catalunya ha estat un dels temes que hi ha hagut sobre la taula durant la legislatura que ara s'acaba; un debat, però, que no ha arribat a concretar solucions ni propostes de consens.
Aquest debat s'ha deixat sentir amb força a la nostra comarca que, de la mà de persones compromeses de la societat civil, com les que han conformat l'activitat de la Plataforma per a la Vegueria de l'Alt Ter, ha transcendit l'espai estrictament polític per esdevenir un assumpte plenament ciutadà.
És per això que, en aquests moments en què els diversos grups polítics que es presenten a les eleccions al Parlament de Catalunya estan formulant les seves propostes a la ciutadania, el nostre grup veuria molt interessant (de cara a facilitar a l'opinió pública veure quina és la posició de cada força política en relació a l'organització territorial de Catalunya i, molt especialment, al paper que hi ha de jugar la nostra comarca), que la Plataforma per a la Vegueria de l'Alt Ter organitzés un debat públic entre els candidats a les llistes al Parlament dels diversos grup polítics, debat al qual ja us anunciem la nostra predisposició a participar-hi.
Quedem, doncs, a la vostra disposició per si trobeu interessant aquesta proposta.
Cordialment
Josep Salom i Ges
Vicepresident de CDC Osona i director de campanya
Vic (Osona), 18 d'octubre de 2006