El diputat osonenc de Convergència i Uniò, Ramon Espadaler, publica al seu bloc un article crític amb la sorprenent absència de Catalunya del conseller d'Interior, Joan Saura, en un dia crític:
"Resulta que mentre mig país està col.lapsat per la nevada, el Conseller del ram fa conferències a Les Illes... Resulta que hi ha 200.000 persones sense llum, que Rodalies (ja traspassades) estan en fallida, que hi ha dotzenes de carreteres tallades, que cauen els pals de llum sobre les autopistes, però el Conseller Saura (aquell que tantes lliçons donava fa uns anys) ni hi és ni se l'espera !
Costatada una vegada més la seva incompetència (ja digne del Guinnes)..., la pregunta que ens fem és ben senzilla: perquè se n'ha anat a Mallorca a fer una conferència ? Perquè no fa cas dels avisos del seu mateix Departament que al llarg de tot ahir va estar anunciant la nevada ? No se'n va assabentar o, simplement, passa ? Li sembla normal al Sr. Saura desatendre la seva responsabilitat al capdevant d'Interior en un dia com aquest ?
Per cert, recordeu on era el Conseller Saura el dia del caos a l'aeroport del Prat ? us faré memòria: va marxar a les illes Canaries i, com avui, es va quedar tant ammple. Benvolgut President, això ja no s'aguanta per enlloc. Em sembla que va sent hora d'enviar el Conseller Saura a una illa (i si pot ser, deserta !).
- Anar al bloc de Ramon Espadaler.
El diputat Espadaler pregunta: «On és Saura?»
Política
Tot i l'alerta màxima prevista des d'ahir, el conseller d'Interior se n'ha anat a una conferència a Mallorca
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 26, 27 i 28 de juny Irene Giménez Vinyet
-
Societat El CAP de Torelló incorpora un equip multidisciplinari per atendre pacients complexos al domicili Redacció
-
Societat Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan Redacció
Publicat el
08 de març de 2010 a
les 22:01
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
