
Josep Burgaya, destacat dirigent del socialisme osonenc durant molts anys, ha presentat aquest divendres, 7 de març, a la Universitat de Vic (UVic) el seu llibre “L’Estat de Benestar i els seus detractors. A propòsit dels orígens i el dilema del model europeu en temps de crisi”. L’acte ha anat a càrrec de Marina Geli, diputada al Parlament de Catalunya i exconsellera de la Generalitat.
La sessió, que ha comptat amb diversos representants del PSC, ha tingut un to distès. Com aquest que ha pogut captar el nostre fotògraf, al voltant de Marina Geli, amb alguns representants socialistes fent-se un selfie (autoretrat), per emular el que va fer Ellen DeGeneres a la cerimònia dels Oscar i que s'ha convertit en el tuit més repiulat de la història.
Passat, present i futur del PSC a Osona
A l’esquerra, la nouvinguda Rosa Orriols, que ja s’ha postulat com a candidata a les eleccions municipals a Vic, fent la foto amb el seu mòbil. Al seu costat, Jacint Raurell, l’encara portaveu del PSC a l’Ajuntament de Vic, però que ja ha anunciat que es retirarà de l’arena política quan acabi la legislatura. Al darrera, somrient, l’incombustible alcalde de Centelles, Miquel Arisa, que porta gairebé 20 anys al càrrec i que aspirar a continuar capitanejant l’Ajuntament d’aquesta població durant quatre anys més. Al costat, Marina Geli.
@marinageli presenta el llibre d'en @JosepBurgayaR #relaunch PSC pic.twitter.com/BCGpxenPhO
— Rosa M Orriols (@Cucaxx) March 7, 2014