L’Associació Motards Independentistes ha convocat una concentració i ruta de motoristes pel proper diumenge 10 d’abril a la ciutat de Barcelona. La intenció és fer visible a tothom que a la capital del nostre país, Catalunya, hi passa quelcom d’extraordinari: que Barcelona Decideix.
La concentració es a les 10:15 hores a la Sagrada Família. Des d’Osona, sortirà un grup que es trobarà a les 08:15 hores a la benzinera de les 4 Carreteres.
Els motards independentistes, a la consulta de Barcelona
Política
Un grup sortirà de Tona per assistir a la concentració a la capital.
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 26, 27 i 28 de juny Irene Giménez Vinyet
-
Societat El CAP de Torelló incorpora un equip multidisciplinari per atendre pacients complexos al domicili Redacció
-
Societat Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan Redacció
Publicat el
08 d’abril de 2011 a
les 16:48
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
