Arran de les declaracions mitjançant el seu twitter de Josep Anglada on afirmava "Junqueras diu que la independència és la única via per millorar la vida de les persones, jo dic que la millor és acabar amb ell", ERC Vic ha mostrat la seva repulsa per aquestes afirmacions i ha manifestat en un comunicat de premsa els punts següents:
1. Condemnar enèrgicament les declaracions del regidor vigatà i president de la PxC que demostren la seva autèntica mesura humana, reflex del seu ideari reaccionari i ple de continguts de pura visceralitat.
2. ERC de Vic creu que aquestes declaracions desesperades del regidor vigatà són fruit de l'enfonsament electoral del partit d'Anglada en les últimes eleccions al Parlament i una cortina de fum per tal de desviar l'atenció del seu electorat.
3. ERC Vic no entrarà en la retroalimentació d'aquells partits polítics que així vulguin actuar i, continuarem confiant en la societat vigatana tot treballant per una ciutat oberta, culta i pròspera per a tothom.
4. Demanem als grups polítics a l'Ajuntament de Vic, de seguir treballant incansablement per resoldre els vertaders problemes de la ciutadania vigatana, i deixin de banda espectacles i declaracions mediàtiques que no porten enlloc.
5. ERC Vic, es reserva d'emprendre accions legals arrel d'aquestes declaracions, per tal que sigui la justícia qui determini l'abast legal o no de les mateixes.
ERC de Vic condemna les paraules d'Anglada contra Junqueras
Creuen que són una cortina de fum pels mals resultats electorals de PxC, i anuncien possibles accions judicials.
ARA A PORTADA
-
El vas funerari del segle XVIII localitzat a l'església dels Dolors de Vic conté les restes de 33 persones Redacció
-
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols» Irene Giménez Vinyet
-
-
Les recomanacions literàries (en clau local) de les llibreries de Vic per aquest Sant Jordi Irene Giménez Vinyet
-
Pilarín Bayés celebra el seu aniversari amb un gran 85 de xocolata: «M’agradaria viure una mica més» Redacció
Publicat el
31 de desembre de 2012 a
les 19:39
Et pot interessar
-
Política
Josep Anglada tornarà a ser l'alcaldable de Som Identitaris a Vic a les municipals del 2027
-
Política
Joan Ballana presenta candidatura per tornar a ser l'alcaldable d'ERC a Vic
-
Política
Un veí de Vic salpa cap a Gaza amb la Global Sumud Flotilla
-
Política
Vic gira cada vegada més cap a la dreta
-
Política
Albert Castells serà l'alcaldable de Junts a Vic a les eleccions municipals del 2027
-
Política
L'assemblea de Junts Vic ratificarà Albert Castells com a candidat a l'alcaldia a les eleccions del 2027
