El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha criticat la iniciativa de portar fanalets amb l’estelada a la cavalcada dels Reis de l'Orient a Vic. “Les festes dels Reis Mags són fonamentalment per a nens i pares i m’agradaria que els nens tinguessin unes festes com les que hem tingut tots nosaltres”, ha declarat des de Pontevedra després que la qüestió hagi esdevingut un dels principals temes de debat a nivell estatal.
El líder popular ha insistit en el fet que es tracta d’una celebració per a nens i ha considerat que “tota la resta sobra”. Rajoy ha apuntat que és “pur sentit comú” demanar que no es polititzi una celebració com les cavalcades.
Fins i tot Rajoy parla dels fanalets independentistes de Vic: «Les festes dels Reis són per a nens»
El president del govern espanyol assegura que tot el que vagi més enllà de la festivitat “sobra”
Publicat el 03 de gener de 2017 a les 18:06
Et pot interessar
-
Política El ple de Roda de Ter aprova la modificació del POUM
-
Política L'oposició de Manlleu denuncia «una deriva despòtica» del govern en minoria de Junts
-
Política Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC
-
Política Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Política Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Política Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia
ARA A PORTADA