Joan Vergés, tal com ja va anunciar Osona.com, va ser escollit aquest dijous nou president de CDC Osona, en el marc de l’assemblea de militants. Vergés substitueix en el càrrec Josep Maria Matas, que ja havia exhaurit el límit de dos mandats que marquen els estatuts del partit.
Vergés era l’únic candidat a l’elecció, ja que Rosa Vestit, l’alcaldessa de Sant Quirze i que també optava al càrrec, es va retirar finalment de la cursa; Josep Salom, alcalde de Tona, es va incorporar a la llista del nou president comarcal. Vergés va obtenir un gran suport de la militància, amb 125 vots a favor, 10 en contra i quatre abstencions.
El nou president de CDC ha presentat una llista amb personatges importants del partit a la comarca. A més de Josep Salom, hi trobem els alcaldes Arnau Basco i Carles Banús, i el regidor de Vic Josep Rafús, entre d’altres.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 lliurarà doble Premi Honorífic Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Roda de Ter sotmet a consulta ciutadana set alternatives per reduir el trànsit que travessa el municipi Redacció
-
Esports El Tour arriba a Catalunya amb carrers i carreteres tallades: totes les afectacions i calendari Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
25 de maig de 2012 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Política
Junts presenta 82 esmenes als pressupostos per a la Catalunya Central
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
