Jordi Betran, actual conseller nacional i secretari de Formació de Vic, acompanyarà al candidat Alfred Bosch a la llista electoral d'Esquerra Republicana de Catalunya per la circumscripció de Barcelona al Congrés de Diputats. Així ho va decidir la militància comarcal del partit, aquest dijous, dia 22 de setembre, reunida en congrés extraordinari. Betran, que era l’únic candidat que es presentava, va obtenir un suport majoritari.
El 8 d’octubre, la direcció nacional farà pública la llista definitiva i se sabrà en quin lloc està situat Betran.
La secretaria general d'Esquerra, Marta Rovira, va cloure el congrés comarcal fent una defensa de la democràcia participativa d'ERC i mostrant la seva satisfacció per la participació de la militància osonenca el passat "superdissabte".
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
24 de setembre de 2011 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Política
La regidora que flirteja amb Aliança Catalana abandona el govern de Vic
-
Política
Guerra oberta a Vic pel possible fitxatge d'una regidora de govern per Aliança Catalana
-
Política
Manlleu exigeix una estació de tren «digna, funcional i accessible»
-
Política
L'exalcalde Joan Roura s'incorpora com a regidor d'ERC a Tavèrnoles
-
Política
L'Ajuntament de Vic negocia amb Madrid per adquirir l'edifici del CAP dels Caputxins
-
Política
Marina Quintana serà la candidata d'Aliança Catalana a Roda de Ter a les eleccions municipals del 2027
