Junts i PSC governaran de la mà els pròxims quatre anys a Manlleu, propiciant d'aquesta manera un canvi a l'Ajuntament de la capital del Ter després de vint anys de governs liderats per ERC. Així ho ha anunciat la formació liderada per Arnau Rovira aquesta tarda de dimarts a través d'un comunicat. Encara que, de moment, no n'han transcendit detalls, el grup municipal de Junts per Manlleu ha convocat una roda de premsa per demà dimecres a dos quarts de vuit de la tarda.
Arnau Rovira explicava fa uns dies a Osona.com que Junts per Manlleu apostava per "un pacte el més ampli possible", i confirma que la formació havia proposat a ERC -amb Eva Font al capdavant dels republicans- i al PSC de Marta Moreta formar un tripartit. Amb tot, el que serà el nou alcalde de la ciutat detalla que ambdós partits "no estaven per la labor" i que han pres "la millor decisió" per la Manlleu.
Junts per Manlleu és la candidatura més votada a la capital del Ter aquest 28-M amb 1.952 vots i vuit regidors, tres més que en els comicis del 2019. La segona força era ERC amb 1.071 suports i quatre representants, i el PSC quedava en tercera posició a poca distància dels republicans, amb 1.058 vots i quatre regidors.
[municipals2023]MUN08112[/municipals2023]
Junts i PSC arriben a un acord per governar Manlleu
No n'han transcendit els detalls, que s'explicaran demà dimecres en roda de premsa
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 13 de juny de 2023 a les 19:25
Actualitzat el 13 de juny de 2023 a les 20:08
Et pot interessar
-
Política
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Prats de Lluçanès aprova el pressupost pel 2026
-
Política
Quant cobren els alcaldes i alcaldesses d'Osona i el Lluçanès?
-
Política
L'Ajuntament de Tona, molt a prop d'adquirir la finca Estabanell
-
Política
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
