El passat dimecres, dia 26 de setembre, en la sessió ordinària de l’executiva comarcal de CDC, que presideix des del 24 de maig passat Joan Vergés, es va aprovar el nou document que ha de servir de full de ruta a la formació per als propers quatre anys. El pla d’actuació comarcal estableix els objectius a assolir i les tasques a desenvolupar per assolir-los.
El principal objectiu continua sent reafirmar-se com a primera força política osonenca “a base de treball i molt d’esforç” i aconseguir disposar d’equips de treball i referents a tots els pobles d’Osona.
El nou pla d’actuació també marca el nou organigrama i les responsabilitats de cadascú dins del mateix. Així, la nova direcció comarcal està formada pel president, Joan Vergés; el vicepresident, Josep Salom; el secretari d’Organització, Joan Prat; i per cinc
Secretaries Executives. Els responsables directes d’aquestes cinc àrees són: Josep
Rafús, a Política municipal i comarcal; Carme Sayós, a Coordinació institucional, Comunicació i Participació; Jordi Valls i Carles Padrós, a Formació; Rafel Sanglas i Jordi Batriu, a Militància i Col·lectius; i Benjamí Nieto, Joan Camprubí i Albert Bardolet, a Polítiques econòmiques i socials.
La nova executiva comarcal de CDC vol refermar el lideratge del partit a Osona
Joan Vergés i Josep Salom, homes forts de la nova direcció dels convergents.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2012 a les 14:48
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
-
Política
Torelló aprova un pressupost de 29,7 milions d'euros pel 2026
-
Política
El ple de Vic rebutja retirar les sancions a participants del 28J organitzat pel Comitè Orgull Osona
-
Política
Vic congela l'IBI i la taxa d'escombraries per al pròxim any
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Detenen un regidor de Sant Hipòlit de Voltregà acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
