L'Advocacia de l'Estat recorrerà una a una totes les consultes sobiranistes que muntin els pobles catalans, tal com va fer al setembre amb el referèndum organitzat per l'Ajuntament d'Arenys de Munt en el cas que es vulguin celebrar en dependències municipals, segons han informat fonts de l'executiu espanyol a l'Agència EFE.
La Coordinadora que aglutina els promotors d'aquestes iniciatives ha anunciat, fins ara, que 115 municipis catalans tenen en marxa processos de convocatòria de consultes sobre la independència de Catalunya, que han de tenir lloc el 13 de desembre que ve.
Les fonts de l'Executiu espanyol citades per EFE han considerat lògic que l'Advocacia de l'Estat actuï com va fer a Arenys de Munt. En aquell cas, una jutge de Barcelona va prohibir a aquell ajuntament allotjar el referèndum d'autodeterminació després de rebre un recurs de l'Advocacia.
- Més informació a Nació Digital
L'Advocacia de l'Estat recorrerà «una a una» les consultes independentistes
El Govern espanyol ho considera "lògic"
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Nani Roma i el maldecap del fill amb cadira de rodes: «Haurà de fer classe amb 36 companys» Redacció
-
-
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
Publicat el 06 de novembre de 2009 a les 17:12
Et pot interessar
-
Política ERC Osona renova l'executiva comarcal: Griselda Castells és la nova presidenta
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política El Parlament dona llum verda a tramitar per lectura única el projecte de llei perquè Aiguafreda passi a Osona
-
Política El ple de Roda de Ter aprova la modificació del POUM
-
Política L'oposició de Manlleu denuncia «una deriva despòtica» del govern en minoria de Junts
-
Política Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC