"No és cap amenaça ni cap advertència, però si el Govern no fa la consulta sobre la independència de Catalunya, la farem els ajuntaments adscrits a l'Associació de Municipis per la Independència". Amb aquesta claredat s'ha expressat aquest dijous el president de l'AMI i alcalde de Vic, Josep Maria Vila d'Abadal, en la reunió que ha mantingut la direcció de l'associació amb Oriol Pujol i Jordi Turull, president i portaveu del grup parlamentari de CiU.
La reunió, en la qual ha participat l'alcalde de Ripoll, Jordi Munell, ha servit per mostrar el suport dels ajuntaments independentistes al procés cap a la consulta recordant que si abans del 2015 no s'ha celebrat, els consistoris que l'articulen la celebraran tal i com preveuen els seus estatuts o objectius programàtics. Ara bé, la direcció de l'AMI s'ha mostrat convençuda que un "govern fort" farà efectiva aquesta consulta.
L'AMI organitzarà la consulta si no ho fa abans el Govern
Els alcaldes independentistes s'han reunit amb el grup parlamentari de CiU.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2012 a
les 16:33
Et pot interessar
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
