Aquest diumenge 3 de gener s’ha constituït a Centelles la nova secció local de les JERC. El portaveu serà Josep Arisa, conjuntament amb la secretària d’organització Esther Romero, i el secretari de finances Eduard Cassadó.
L’acte de constitució va tenir lloc a les 12 del migdia, en el marc de la campanya “Pels reis demanem la República al rei” que les JERC de la Catalunya Central estan portant a terme aquests dies. A l’acte, es va oferir coca i xocolata per a tots les assistents, o passejants pel mercat.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
04 de gener de 2010 a
les 18:21
Et pot interessar
-
Política
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
-
Política
Vic estrenarà el nou servei de bus urbà al desembre
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Política
L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya»
-
Política
Elisenda Carrera serà la candidata d’Aliança Catalana a Vic
