Alcaldes o regidors de sis municipis osonencs han assistit aquest dissabte, dia 3, a l'assemblea nacional de Decidim.cat, celebrada a Caldes de Montbui (Vallès Oriental). En aquesta trobada del moviment Decidim.cat, que ha reunit delegacions de 71 municipis catalans, s'han proposat les dates del 12 de desembre, el 28 de febrer i el 25 d'abril per portar a terme les consultes populars per la independència de Catalunya.
Hi han estat presents regidors de Manlleu, Olost, Santa Eugènia i Santa Eulàlia, tots ells d'ERC; l'alcalde i un regidor de Sant Bartomeu del Grau, independents, i l'alcalde de Sant Pere de Torelló d'ICV-EPM.
La roda de premsa de presentació dels acords ha estat a càrrec del corrdinador de Decidim.cat i alcalde de Sant Pere, Jordi Fàbrega.
- Més informació des de Nació Digital
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2009 a les 15:11
Et pot interessar
-
Política
Vic congela l'IBI i la taxa d'escombraries per al pròxim any
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Detenen un regidor de Sant Hipòlit de Voltregà acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
-
Política
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Política
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Política
Manlleu aprova la modificació de les ordenances fiscals pel 2026
