La junta d'Òmnium Cultural Osona, en un comunicat, es manifesta a favor de la independència “com a única via per defensar els tres principis de l’entitat: llengua, cultura i país”. En la darrera reunió de junta, i per unanimitat, va quedar palès que el primer objectiu de l’entitat és que Catalunya esdevingui un estat, amb tot el que això representa.
“Volem deixar constància que les persones que formem part de la directiva d’Òmnium Osona hem treballat, treballem i treballarem sense defallir per a la independència del nostre poble. Catalunya necessita el suport de la societat civil, dels estaments, de les institucions, de les empreses, del teixit associatiu...”, diu la nota. “Per això, volem esperonar tothom que faci públic el seu posicionament independentista, per sortir al carrer el proper Onze de setembre sota un objectiu comú: volem la independència avui”.
Òmnium Cultural Osona insta a sortir al carrer el proper 11-S
La junta de l’entitat comarcal creu que l’única via per defensar la llengua, la cultura i el país és la independència.
ARA A PORTADA
-
El Congrés BIT de Vic 2026 posa el focus en la bioeconomia agroalimentària i forestal Irene Giménez Vinyet
-
El Centre BETA ha captat més d'11,5 milions d'euros de projectes europeus de bioeconomia i medi ambient Redacció
-
Acaba detingut després d'alertar que un client havia quedat tancat al lavabo d'un bar del casc antic de Vic Redacció
-
Detenen un camioner a Osona per circular fent ziga-zagues i quintuplicar la taxa d'alcoholèmia Redacció
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
05 de setembre de 2012 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Política
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic
-
Política
Sílvia Orriols envia el seu número dos a donar batalla per Vic
-
Política
Els municipis del Lluçanès i el Govern avancen en la planificació del futur Consell Comarcal
-
Política
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Denuncien «bloqueig» i ús fraudulent de les cites prèvies per fer els tràmits d'estrangeria a Vic
