Ramon Tremosa, dilluns a la Universitat de Vic
El candidat de CiU a les europees pronunciarà una conferència
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
03 de maig de 2009 a
les 15:38
Aquest dilluns, dia 4, a les 17:00, el candidat de CiU a les eleccions europees, Ramon Tremosa, pronunciarà una conferència a la Sala Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic (La Torre dels Frares, carrer Perot Rocaguinarda, 19).
Ramon Tremosa serà acompanyat de Mireia Huerta, presidenta local de la JNC de la Seu d’Urgell, que ocupa lel lloc número cinc de la llista europea.
Aquesta acte es desenvolupa en el marc d’una jornada de treball a la comarca d’Osona que inclou una trobada amb autònoms de la comarca i un sopar amb el sector carni i alimentari dde la comarca.
Et pot interessar
-
Política
La regidora que flirteja amb Aliança Catalana abandona el govern de Vic
-
Política
Guerra oberta a Vic pel possible fitxatge d'una regidora de govern per Aliança Catalana
-
Política
Manlleu exigeix una estació de tren «digna, funcional i accessible»
-
Política
L'exalcalde Joan Roura s'incorpora com a regidor d'ERC a Tavèrnoles
-
Política
L'Ajuntament de Vic negocia amb Madrid per adquirir l'edifici del CAP dels Caputxins
-
Política
Marina Quintana serà la candidata d'Aliança Catalana a Roda de Ter a les eleccions municipals del 2027
