Demà divendres, dia 4 de juny, hi ha a Roda de Ter la xerrada-debat "Per una cultura del territori, a Osona també!" amb la participació del diputat d'ICV-EUiA i exconseller de Medi Ambient i Habitatge, Salvador Milà. L’acte tindrà lloc a les 7 de la tarda a la Sala de Cultura de Caixa de Manlleu i serà presentat per la presidenta d'ICV Osona, Bet Font.
La trobada servirà per commemorar els 30 anys de les mobilitzacions antiurani a la comarca d'Osona en el dia internacional del medi ambient.
Salvador Milà parlarà a Roda de Ter de medi ambient
El diputat i exconseller d’ICV-EUiA oferirà una xerrada amb un debat.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 03 de juny de 2010 a les 14:28
Et pot interessar
-
Política Manlleu aprova una modificació del POUM per a la reordenació urbanístic del Verdaguer
-
Política Canvis al cartipàs de Manlleu després de la ruptura entre Junts i PSC
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic
-
Política El ple de Vic rebutja fer un procés participatiu per decidir el futur del Puig dels Jueus