La direcció d'Unió Democràtica de Catalunya ja ha dit la seva sobre la decisió de l'alcalde de Vic i president de l'AMI, Josep Maria Vila d'Abadal, d'haver estripat el carnet del partit. A través d'un comunicat difós aquesta tarda, el sanedrí d'UDC assegura haver tingut coneixement de la baixa de Vila d'Abadal pels "mitjans de comunicació" hores abans que arribés la carta del ja ex-militant.
"Considerem que la seva decisió no es basa tant en l’agenda nacional d’Unió Democràtica, on conviuen diverses sensibilitats, sinó en la seva personalitat i en el seu afany de protagonisme, en la manca d’acceptació de la seva derrota en el darrer congrés i en el seu malestar per no haver format part de la llista per les eleccions del Parlament per la manca de suports en el si de la Intercomarcal de Barcelona Comarques", assegura el comunicat.
Unió carrega fort contra la baixa de Vila d'Abadal
Dur comunicat de la direcció d'UDC a la decisió de l'alcalde de Vic, on hi veu "afany de protagonisme" i ressentiment per la derrota en el congrés.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2012 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
