La direcció d'Unió Democràtica de Catalunya ja ha dit la seva sobre la decisió de l'alcalde de Vic i president de l'AMI, Josep Maria Vila d'Abadal, d'haver estripat el carnet del partit. A través d'un comunicat difós aquesta tarda, el sanedrí d'UDC assegura haver tingut coneixement de la baixa de Vila d'Abadal pels "mitjans de comunicació" hores abans que arribés la carta del ja ex-militant.
"Considerem que la seva decisió no es basa tant en l’agenda nacional d’Unió Democràtica, on conviuen diverses sensibilitats, sinó en la seva personalitat i en el seu afany de protagonisme, en la manca d’acceptació de la seva derrota en el darrer congrés i en el seu malestar per no haver format part de la llista per les eleccions del Parlament per la manca de suports en el si de la Intercomarcal de Barcelona Comarques", assegura el comunicat.
Unió carrega fort contra la baixa de Vila d'Abadal
Dur comunicat de la direcció d'UDC a la decisió de l'alcalde de Vic, on hi veu "afany de protagonisme" i ressentiment per la derrota en el congrés.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2012 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Política
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols»
-
Política
Josep Anglada tornarà a ser l'alcaldable de Som Identitaris a Vic a les municipals del 2027
-
Política
Joan Ballana presenta candidatura per tornar a ser l'alcaldable d'ERC a Vic
-
Política
Un veí de Vic salpa cap a Gaza amb la Global Sumud Flotilla
-
Política
Vic gira cada vegada més cap a la dreta
-
Política
Albert Castells serà l'alcaldable de Junts a Vic a les eleccions municipals del 2027
