[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xLTZjwW-BfA[/youtube]
Francesc Homs ha estat rebut amb crits d'"independència" i aplaudiments a l'acte de suport que els diferents grups polítics de l'Ajuntament de Taradell li han organitzat a la Casa de la Vila. Les diverses formacions han decidit convocar l'acte després que l'instructor de la causa contra Francesc Homs pel 9-N hagi demanat al Tribunal Suprem la tramitació del suplicatori al Congrés espanyol, un requisit legal indispensable per poder jutjar el diputat del Partit Demòcrata Català (PDC).
El magistrat Andrés Colom creu que l'exconseller de Presidència podria haver comès uns delictes de desobediència i prevaricació per la seva intervenció en la organització del procés participatiu del 2014. Un cop demanat el suplicatori, totes les actuacions queden suspeses fins que el Congrés respongui a aquesta petició. 
	
	
	
							
																					
														
								VÍDEO Francesc Homs, rebut amb crits d'«independència» al ple de Taradell
L'Ajuntament del municipi dóna suport al diputat del PDC després que el Suprem hagi sol·licitat al Congrés poder jutjar-lo pel 9-N
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2016 a les 20:47
										Actualitzat el 06 d’octubre de 2016 a les 21:12
									
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026 Política
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
- 
												 Política
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Política
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
- 
												 Política
												Manlleu aprova la modificació de les ordenances fiscals pel 2026 Política
												Manlleu aprova la modificació de les ordenances fiscals pel 2026
- 
												 Política
												Montse Rabionet pren possessió del càrrec de regidora de la CUP Manlleu Política
												Montse Rabionet pren possessió del càrrec de regidora de la CUP Manlleu
- 
												 Política
												La regidora de Torelló Elisabet Viñas s'incorpora al Consell Assessor de Seguretat de l'ACM Política
												La regidora de Torelló Elisabet Viñas s'incorpora al Consell Assessor de Seguretat de l'ACM
- 
												 Política
												Vic, primer ajuntament condemnat per exigir un nivell de català a un treballador Política
												Vic, primer ajuntament condemnat per exigir un nivell de català a un treballador

 
															 
															 
															 
															 
															